יום שישי, 23 ביולי 2010

Let's get started...


הפוסט הראשון שלי...אני מתרגשת. אחרי שני בלוגים זנוחים שננשטשו באכזריות, מגיע הבלוג של פוניה. בכלל חפירה בתפוז מעלה בית קברות של בלוגים שהזמן עמד בהם מלכת.
אמא שסיקרה את ההריון ונקודת הזמן האחרונה זה החודשיים הראשונים של האמהות, בחור שסיקר סרטים והפסיק ב"מת לחיות" ועוד ועוד.
יש בזה משהו עצוב, שמעורר גם סקרנות. תיעוד שנגדע באמצע. והרשת בעיקר הבלוגיספרה עמוסה לעייפה ברשומות ישנות לעיתים גם בודדות של מי שהתחיל לחלוק עמנו את חוויותיו ולפתע נעלם.
הבחור שלי אומר שזה סמלי, להשיק את הבלוג שלי עכשיו, דקה לפני גיל 25 (מחר...). סמלי או לא סמלי ככה זה יצא.

אז מה אני מבשלת לכם כאן?
פוניה מבקרת - מסעדות, מקומות, טרנדים וכל מה שיעבור לידי.
פוניה חולקת - חוויה, הגיג, מתכון או סתם מחשבה מקרית.
פוניה מתעדת - את החיים, את העבודה את החופשה הבאה.
פוניה מתפלספת - על הא ועל דא, על בינו לבינה.
פוניה נזכרת - פינת נוסטלגיה.
פוניה מתלבשת - על מישהו, על משהו.

מה אתם צריכים לעשות?
ליהנות, להתמוגג, למחות, להסכים, להשמיץ, לדבר איתי, להתעלם...הכול הולך!.

נתראה,
פוניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...