יום שבת, 16 באפריל 2011

הרומן שלי עם הספר\מעצב שיער


להיות נשים במאה ה-21 זו לא משימה פשוטה. ההתמודדות היומית עם אידיאל היופי הנשי של ימינו יכולה להיות בלתי אפשרית לפעמים. אצלי זה בא לידי ביטוי בביקור במספרה. נתחיל מזה שכל ספר הפך היום למעצב שיער ועם זה מגיע ה- attitude של אושיית אופנה א-לה קוקו שאנל. כך שכל ספר העונה לשם איציק ביטון הפך ל-
IZIK BITON – HAIR DIESINER .
לא שאני מזלזלת, כל עבודה מכבדת את בעליה, אבל עם כל הכבוד (ויש כבוד) בואו נגיד שהדיפלומה היא לא מהרווארד.
כשאני נכנסת למספרה, כמו כל אישה, אני מצפה לצאת זוהרת, מהממת, בקיצור עם פריזורה מעלפת שלא משאירה את המבטים מהמספרה לבית, אדישים. מינימום, פרסומת של שמפו שיער. 




כמי שעובדת בפירסום ואמורה לדעת שזה הכול פרי צילום\עיבוד\בימוי מושלם, אני עדיין מצפה לצאת מהמספרה שהשיער מתבדר ברוח, אבל כל תלתלת נשאר במקומו, אור השמש מבריק את השיער ורק חסר חיוך חשוף שיניים לבנות והיעדר מוחלט של לחות באוויר.
בפועל – הרומן שלי עם הספר הקבוע נגמר, לאחר שהוא נעשה מיני סלב באיזור בוגרשוב, התחיל לקחת סכום גבוהה יותר על מגע ידיו שלו (מפרגנת), והשתן עלה לו לראש. ההצלחה שלו איתי נגדעה באיבה כשהוא התחיל לספר אותי ולדבר בטלפון באוזן השניה ובפעם אחרת במקום מג ריאן הוא הוציא אותי הפודל של עדי אשכנזי. זה המשיך לספר השכונתי ליד הבית, שלא משנה מה אני מגיעה הביתה מאוכזבת ורצה לחפוף. ניסיתי הכול, לא שיש לי דרישות מוגזמות, את הפן הטבעי הוא הפך לבקבוקים מקורזלים בסוף כמו של פיאה על פדחתה של שרה מבני ברק. הפוני מתעגל לצדדים הלא נכונים וגם הייבוש בדיפיוזר נכשל.
בקיצור, ביקור כיפי של יום טיפוח והתייפיפות הופך למפח נפש משווע. טוב, אז אני לא מבקשת להיות הפרזנטורית הבאה של פנטיין (למרות שמאוד בא לי להדיג מואי כיף), אבל אני בחיפוש אחר מעצב השיער שיגרום לי להרגיש (גם לו לשעה קלה) מלכה!. שיגרום לי לצאת מהדלת שלו בהילוך איטי, לצאת החוצה עם המשקפי שמש, להסיט את השיער לאחור באלגנטיות ולהרגיש הכי יפה בעולם.
ושיער, כל אחת יודעת, זה אחד הדברים הרגישים ביותר אצלנו. אני רק בשנים האחרונות החלמתי מטראומת קיצוץ אכזרית של ספר שיותר דומה לקצב!.
ההתעסקות סביב השיער היא דיאלוג שלם. שיער זה אופנה, זה SAY, זה אופי, זה הכי תופעה תרבותית וחברתית (לא סתם היה מחזמר שלם סביב זה) ולא סתם אנחנו מייחסות חשיבות כל כך רבה לצורה, לצבע ולסידור של השיער. 
אז נכון, שאנחנו דפוקות, מושפעות מפרסומות, סרטים, כרזות ומתרבות יופי אכזרית נורא. אבל גם ברמה האינדיווידואלית, כל אחת רוצה להרגיש קודם בעיני עצמה, יפה אמיתית.

לסיכום, מערכת יחסים עם הספר שלך זה כמו מערכת יחסים עם הבן זוג שלך. אם הוא לא משקיע בך, מפנק, מפרגן, מחמיא ומשקיע – סופה להיגמר.

אני עדיין בחיפוש אחר הספר עם ידי הזהב, המספריים הקטנות, והיחס המסביר פנים. 

תגובה 1:

  1. It's awesome for me to have a site, which is good for my knowledge.
    thanks admin

    Also visit my weblog; professional negligence

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...