יום רביעי, 11 ביולי 2012

לקראת התערוכה - הצצה לצילומים של פוניה

התמונה שלי מההזמנה לתערוכה

אחרי שנת לימודים במנשר שבה המוח כל הזמן קדח מדימויים, רעיונות לפריימים, חיפוש אחר אביזרים, גיוס מצטלמים, רדיפה אחרי לוקיישנים ומה לא?! מחר נפתחת התערוכה שלנו בגלריה בינט! ותודה לגובי היקר שאיפשר את קיום התערוכה ומארח אותנו.

אז מה צילמתי השנה?
הכול!!
החל מחפצים, פורטרטים, עירום, בע"ח, חברים וחברות, קצת נוף אורבני, קצת ברחוב, צפרדעים וסוסים ועוד הרבה הזיות.












אז חוץ מזה שגיליתי את האהבה החדשה שלי, יצא לי להכיר לא מעט חברים\חברות חדשות שהתגייסו מבלי שהם מכירים אותי לצילומים בחום, בקור, מוקדם בבוקר, על גגות, בתחנות אוטובוס ועוד. (זה גם הרגע להודות לכולם).


מה אני מציגה מחר?


מחר אני מציגה 4 עבודות מתוך סדרה שמטפלת בנושא הפנטזיה והחלומות. נושא שאני מתחברת אליו באופן מיוחד. אחרי חפירה ונבירה בפורומים של חלומות צלולים, רישום חלומות מהעבר, וזיכרון פנומנלי של מס' חלומות הדגל. ניסיתי אף לשחזר חלק מהם. חלקם, לא נחלו הצלחה ולכן לא נבחרו, וחלקם קצת מתחילים להתקרב לדימוי שהתת מודע שלי השפריץ.
זו אחת התמונות מהסדרה, שלא תוצג מחר:



את שאר העבודות, פשוט תצטרכו להגיע ולראות בעצמכם. 

מסיימת עם ציטוט של המחזאי אוגוסט סטרינדברג שהיווה השראה לטקסט שכתבתי על סדרת הצילומים שלי:
"כל דבר הוא אפשרי. זמן וחלל אינם קיימים. הדימיון מערבב זכרונות, התנסויות, המצאות חופשיות, אבסורדים ואלתורים. דמויות מתפלגות, נכפלות, נעלמות באוויר, מתעבות, מתלכדות יחד.
אך יש תודעה שמתעלה מעל הכול – זו של החולם. לגביו אין סודות, אין סתירות פנימיות, אין נקיפות מצפון, אין חוקים. תודעה זו, אינה שופטת, גם אינה סולחת, היא רק קושרת את הדברים יחד".
התמונה שעל ההזמנה צולמה ב"בית רוקח". אחד המקומות המדהימים בעיר שפתוח למבקרים בנווה שצדק. זה הזמן להודות להם, על אחד הלוקיישנים האותנטיים שיש. לכל מי שרוצה לבקר הנה לינק לאתר. 




לפרטים ולעמוד האירוע בפייסבוק, הקליקו כאן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...